Yunho Interviu despre JaeJoong (JYJ)

| joi, 13 ianuarie 2011

In cadrul unui interviu pe care l-au sustinut TVXQ zilele trecute, s-a pus in discutie relatia dintre cele doua grupuri( TVXQ)(JYJ) si daca intradevar Yunho a primit vre-un telefon sau vre-un mesaj de la JaeJoong.

Nu demult JaeJoong a fost intrebat intr-un interviu daca l-a sunat pe Yunho la care acesta a raspuns:"Am incercat sa i-au legatura cu Yunho si ChangMin ,dar nu au raspuns.Mi-am imagiant ca puteam continua ca asociati dar planul nu a iesit asa cum vroiam..."
Deaceea ieri Yunho a fost intrebat daca este adevarat?iar el a raspuns:"Nu este adevarat.M-am primit nici un apel. Si chiar daca am incerca sa-i contactam nu am putea pentru ca si-au schimbat numerele, deaceea poate nu am acceptat apelurile din cauza numerelor necunoscute.Am primit destule apeluri ciudate ("antifan")in ultima vreme...asa ca e destul de greu sa raspundem la fiecare apel" La cele auzite pe data de 13 ianuarie dimineata Jaejoong a postat un mesaj pe twitter pe care fani l-au catalogat drept raspuns indirect catre interviul sustinut de Yunho:"As vrea sa raspund direct prin proriile-mi cuvinte , nu au foat multe..dar sti cat de greu mi-a fost sa-ti trimit acele mesaje ?iti trimit iar mesaj chiar acum ,te rog sa-l citesti.."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © 2010 KoreanAddict