U-Kiss si dorintele care spera sa-le implineasca in noul an!

| duminică, 2 ianuarie 2011
Cei 7 membrii ai formatiei U-kiss ,si-au schimbat mult imaginea inca din 2009 devenind mult mai masculini .Si lovind chart-urile muzicale cu piese ca "Man Man Ha Ni","Bingeul Bingeul","Mworago" si cel mai recent single "Shut Up!".Dar in acest an sunt mult mai determinati sa fie perceputi mult mai maturi.Pentru U-kiss anul 2011 a fost numit "Anul Provocarilor".Pe 1 ianuarie in cadrul unui interviu si-au dezvaluit cateva din dorinte .(Care dupa parerea mea sunt mai mult sau mai putin realizabile ..dar sa vedem!)
SooHyun -"Vreau sa ajungem pe locul 1 in charturile muzicale,acum lucram din greu la noul album de care sunt foarte mandru si chiar cred ca are piese foarte bune .Asa ca nu ne pierdeti din vedere deoarece vor aparea surprize!Deasemenea anul trecut am incercat sa joc intr-un musical, plan care din pacate nu s-a finalizat din cauza unei situatii neplacute !Dar in timpul repetitiilor am prins ideea de cum este sa joci intr-un musical si as vrea sa imi pot implini aceasta dorinta anul acesta!Ahh as vrea sa apar si la Sitcom ,pentru ca ma consider o persoana amuzanta .Asa ca ceretimi-o sa o fac!!^^ Peste toate aceste dorintele mele pe plan personal sunt acelea ca tatalui meu sa-i prospere afacerea pe care o are in Namyang,sper sa ma indragostesc :D, deoarece in curand am sa fac 23 de ani ...!Ca si cantaret vreau sa lucrez mai mult la imbunatatirea calitatii vocale ...sunt foarte stresat pentru ca sunt foarte multi cantareti buni.
Kiseop-Vreau ca U-kiss sa fie pe primul loc evident, vreau sa existe oportunitati ca fiecare membru sa arate ce stie, deasemenea sunt foarte interesat de actorie in ultimul timp ..participand la MBC Every1 Sitcom "Real School"/"De rasul tuturor (Adevarata Scoala)" care v-a aparea pe 10 Ianuarie..mi-am dat seama ca actoria este o treaba foarte grea,adica dupa ce am incercat-o chiar eu este o diferenta ca de la cer la pamant (intre ce credea el si cum este defapt).Dar daca as putea as vrea sa joc rolul unu-i "baiat cool "(frumos,cu bani ,tanar ..) cum este Goo Junpyo in "Boys Over Flowers ".
Alexander-Nu cred ca-mi mai pot dori ceva pentru formatie daca U-kiss ajung pe locul 1. (Macar odata)Imi pare rau ca nu am reusit pana acum sa ajunf Nr 1 .O sa lucrez mai mult anul asta!Personal mi-ar place sa ma inalt (rade).Nu sunt scund, dar toti in jurul meu sunt mai inalti ,deaceea vreau sa ma inalt!Vreau sa joc intr-un film cu Andy Lau (producator,cantaret,actor) in Hong Kong (rade). Incerc sa-mi perfectionez limba coreeana dar este mai greu decat mi-am imaginat ,o sa studiez coreeana din greu!
KiBum-Cel mai important pentru mine e ca U-kiss sa se descurce,pe plan personal sper ca afaerea care o am cu fratele meu JyungJun Hyung(SS501) sa fie una prospera .Compania se numeste Hnb si fabrica perne de toate tipurile inclusiv pentru gat atunci can zbori cu avionul in forma de Ursuleti.Dragut ,nu-i asa? Produsele au si certificat de calitate(rade) .Anul acesta vreau sa-mi lucrez si trupul(sa merg la sala),dar nu prea imi pot din cauza programului incarcat.
DongHo-Eu imi doresc sa am mai mult timp liber sa ma pot bucura de timpul petrecut cu prietenii mei de la scoala mai mult ,dar nu stiu daca e posibil din cauza programului.As vrea sa devin si ami masculin caci ma mai cresc cu un an, o sa ma percepeti mai matur ...DA?(Rade)
Eli-Vreau ca U-kiss sa fie numarul unu dar mai mult vreau sa fim sanatosi ..caci asta e mai important si eu filmez pentru serialul de comedie "Real School ",care este lansat pe 10 Ian. De cand pot juca roluri am inceput sa-mi doresc sa joc rolul unui baiat cool ca WonBin in filmul "Ahjusshi" ,ah si vreau sa ma lansez si in industria cinematografica din China.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © 2010 KoreanAddict