Super Junior ShinDong "Iubita mea s-a schimbat, de cand am facut publica relatia"

| sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Primul Idol care a facut publica relatia, ba mai mult a facut official o cerere in castorie, ShinDong de la SuperJunior ,in timpul unui interviu a afirmat: "Timpul pe care iubita mea il acorda machiatului a devenit mai lung decat de obicei ,acum ai pasa mai mult de imaginea pe care o va avaea in presa ,decat o fac eu..""Dupa ce am facut relatia publica ,oamenii pe care ai am aproape au devenit mai obositii de cat sunt eu ,deaceea regret ...:"Imi pare rau!"


Sa fie oare probleme in paradis ..sper ca nu ... chiar imi place de Shindong e un grasut adorabil...ce sa fie oare???...o sa urmaresc stirea asta sa vedem ce se intampla in viitor ....!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © 2010 KoreanAddict