TVXQ-Mnet A postat Interviul cu Ei

| luni, 3 ianuarie 2011


Amandoi:Hello suntem TVXQ!
CM:In sfarsit lansam un album dupa o perioada lunga de timp.
YH:Asta ma face asa fericit.CM: Da!
YH:Cantecul care da titlul albumului este Why?Keep Your Heas Down.Eu cred ca va fi un album care ma va face sa fiu mandru de el.
CM:Deoarece a trecut mult timp de cand nu am mai lansat un album am depus mult effort in acesta pentru ca voi sa ascultati niste voci mult mai mature.YH: Da,da.
CM:Pe langa genurile care le cantam inainte ca: dance, balade,R&B,blues am mai adaugat ,muzica Hause,rap si alte genuri noi.
YH:Da pentru ca sunt foarte multe genuri pe care nu le abordasem pana acum,deaceea e ok daca v-ati fi asteptat la asta .Si ChangMin ,nu ti-ai scris chiar tu versurile pentru cantecul solo?
CM:Da,amandoi avem cantece solo pe album,dar eu am incercat sa mi-l scriu singur!
YH:Da eu, personal,cand am vazut versurile chiar mi-au placut ,dar multi oameni minunati ne-au scris cantece frumoase ca YoonJin and Kenzie.
CM:Dong Chang,E-Tribe.YH:da.da CM:Asa e.
YH:Sunt compozitori care au lucrat cu noi inaite dar si unii noi.Am lucrat pentru prima data cu E-Tribe pe acest album .Are o super personalitate ,ne-a indrumat bine si credem ca avem destule cantece frumoase,va rog sa asteptati acest album.
CM:Da cantecul care da titlul albumului este"Keep Your Head Down" si se refera la acea persoana care te-a parasit, iar tu deacum esti gata sa o uiti ,sa stergi amintirile cu acea persoana.
YH:Este un mesaje puternic cu sentimente despre o noua speranta .E un cantec foarte puternic,foarte matur si chiar daca versurile sau melodia sunt importante ,va rog, sa urmariti si performanta.
CM:Care e punctul culminat al cantecului pe scena ,intr-o performanta live?
YH:Exista o parte in care fiecare este facut sa "straluceasca"(are momentul lui in care arata ce poate),chiar daca e greu sa explic in cuvinte acum ,daca ne v-eti urmarii in concerte ,va v-eti putea da chiar voi seama.Pe tot parcursul cantecului in special la refren va v-eti simti usurati/puternici/racoriti atunci cand ne v-eti privi...sa speram.
CM:Da,pentru a va arata o imagine mult mai buna a noastra cu acest nou album ,vom lucra din greu la promovarea lui si fiecare va avea si propriul lui orar(se vor prezenta separat).
YH:Da,DA.
CM:Pentru ca filmeaza drama"Poseidon" ,pentru ca acum este iarna si pentru ca va filma mult afara si cum sunt temperaturi scazute ...va rog sa-i oferiti Fratelui YunHo ...multa dragoste!!Si eu filmez la drama "Paradise Meadow" asa ca iubiti-ma si pe mine si nu uitati sa le si urmariti.^^
YH:Vom muncii din greu pentru a va arata o noua fata a formatie TVXQ,asa ca iubiti-ne si sustineti-ne in continuare !Vom deveni TVXQ mult mai muncitori .Pana acum a-ti foat alaturi de TVXQ!
Amandoi:Multumim!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © 2010 KoreanAddict