TVXQ (Keep Your Head Down) Tradus

| sâmbătă, 8 ianuarie 2011

TVXQ -(De ce?)Tine capul jos?

Tine capul jos e momentul lui U-know(MAX)
Sti ce moment e asta ?
Este intoarcerea regelui!

(Totul s-a incheiat)Si eu nici macar nu am inceput
(Ne-am despatit)Si nici macar nu stiu motivul inca
Toti injurul meu cotinua sa ma intrebe de ce ma comport asa
De ce te comporti asa ,de ce te comporti asa?Deja am devenit baiatul rau

(Daca e pacat)Daca sa te iubesc a fost un pacat
(Daca a fost un pacat)Daca a fi original este un pacat
(Am so las mai moale ,Am so las mai moale)Am sa-l pastrez si ma mentin pe pozitie

(Tine capul jos)
Arati dragut, dar inauntru esti atat de diferit/a, incat ma faci sa ma tem (Tine capul Jos)Am spus ca te-am iubit ,dar te las sa pleci

(De ce ?)Mai parasit atat de usor
(De ce?)M-ai vazut un usuratic?
(De ce?)Inima mi-e sfasiata in bucati
(De ce?)Daca toate momentele au fost doar un vis
(De ce?)Daca puteam macar sa repar ceva
(De ce?)M-am rugat pentru fericirea ta.

Eram intotdeauna multumit pentru ca te aveam pe tine .
Eram fericit sa visez acelasi vis ca tine ,nu conta ce spuneau ei
Te-am lasat sa pleci,dar imi vad de drum oricum
Acum doar ma amuz,incep sa ma vindec

E prea tarziu,ai spus ca nu te m-ai poti intoarce
Intotdeauna ai crezut ca am sa ma prabusesc fara tine
E o neintelegere, de ce as face asta?de ce,de ce , cand ti-am spus ,ca nu se va intampla

(hey)Am fost foarte,foarte trist ,pentru ca erai imatur/a
Si m-am temut sa nu intalnesti o persoana rea
(De ce ?Baby)


(Tine capul jos)
Esti atat de dragut/a ,dar doar asta e de tine,nimic important in interiorul tau
(Tine capul jos)
O unghie infipta in inima ce mentine durerea dragostei

(De ce?)De ce
(De ce?)Ai renuntat la iubire asa usor
(De ce?)Te-ai gandit vreodata ca poate cineva s-ar ingrijora?
(De ce?)Nu cred ca stii inca
(De ce?)La ce ai renuntat
(De ce?)Stai acolo sa ma privesti crescand!

HA~Nu te juca cu oamenii asa ,
In fata mea nu faci decat sa spui minciuni
Esti asa de fatarnic/a
(De ce,De ce ,De ce )Cand au devenit sentimentele noastre pure atat de intunecate?
Dragostea noastra a luat sfarsit ,Te-am lasat sa pleci Si acum am inima goala
Dar viitorul imi face semne sa ma ridic si sa zambesc
Te las sa pleci ,Traieste fericit/a(De ce,De ce,De ce)
Intr-o zi, in viitor, vreau doar sa pot zambi

(De ce?)De ce
(De ce?)Ai renuntat la iubire asa usor
(De ce?)Te-ai gandit vreodata ca poate cineva s-ar ingrijora?
(De ce?)Nu cred ca stii inca
(De ce?)La ce ai renuntat
(De ce?)Stai acolo sa ma privesti crescand!

(Tine capul jos)
Sters/stearsa ,diparut/a,ai/ati ars pana la moarte din inima mea
(Tine capul jos)
Stres/disparut ai murit in inima mea ,nici numai existi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © 2010 KoreanAddict