KangIn-Viata in armata

| joi, 17 martie 2011
Se pare ca KangIn a invatat sa respecte mai mult oamenii, sa dea jos cateva kilograme,si a reusit sa fie mult mai sanatos.Ce isi doreste? ei bine ,sa-si intalneasca din nou fanii,sa se intalneasca cu familia ...sa fie iubit si sa invete sa puna persoanele de langa el pe primul loc ..sa renunte la egoism!("Cu toate ca eu nu cred ca este") iar lucrul care m-a mirat cel mai mult ,din acest interviu pe care l-a acordat revistei "Army Zine" a fost urmatoarul paragraf:"Fanilor nostrii (SuJu) vreau sa le spun ca imi este tare dor de ei .Am sa fiu capabil sa stau in fata voastra ca o persoana sanatoasa si care exprima incredere din interior dar care este increzatoare si in aspectul fizic, asa nu-mi va fi rusine atunci voi sta in fata voastra !Sper sa ma asteptati si sper ca visele sa vi se implineasca!!Asa ca asteptati-mi liberarea!! " " Din ce am vazut mai sus pare sa reiasa faput ca nu avea deloc incredere in el si se simtea rusinat de aspectul fizic"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © 2010 KoreanAddict