KIM KIBUM - VORBESTE DESPRE PLECAREA SA!

| joi, 24 februarie 2011

In urma interviului acordat de KiBum pentru NEWSEN ...se pare ca pana la urma nu au plecat de buna voie si ne siliti de nimeni cum se credea initial ... se pare ca agentia lor i-ar fi anuntat ca vor inlocui 2 membrii din formatia U-kiss ... si "l-au rugat" pe KiBum sa-si semneze cotractul de incheiere a colaborarii! ...Cata eleganta ,nu??(aplauze)? KiBum a postat un mesaj pe twitter gen "Sunt KiBum din U-kiss,ah nu...AM FOST KiBum din U-KISS!" El a mai adaugat urmatoarele:"M-am gandit la membrii formatiei care sunt familia mea ...imi pare rau ca trebuie sa-mi i-au ramas bun in felul acesta ,dar, respect decizia agentiei de a ma inlocui cu cineva mai bun!" makes me drop tears ,honestly... but that's life isnt made only from Wining..!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © 2010 KoreanAddict